IQOS 3 DUO Limited Edition Teal Silver Frosted-Red 青綠色銀色磨砂紅色IQOS限量版

IQOS 3 DUO Limited-Edition Teal Silver Frosted-Red 青綠色銀色磨砂紅色IQOS限量版

相對比較新的銀色限量版IQOS 3 DUO都已經是2021年頭的事,綠色限量版更早,已是2020年的事;若是幻彩紫色限量版,更加是2019年的貨。鋰電池產品,長期存放,電池會死㗎!

香港地區即將全面禁止電子煙和加熱煙,近日發現仍有店鋪仲有這些陳年舊貨 IQOS 3 DUO 特別顏色限量版,想把握最後機會把它們賣掉!

IQOS已推出新一代的IQOS ILUMA,上一代的IQOS 3 DUO已開始慢慢“低開”,平平哋買部常規顏色用就可以了,無謂嘥錢!

IQOS 的限量顏色版,定價通常都會高少少,只係“少少”,但經過炒賣,市場價錢就會高了不少!

其實 IQOS 限量版只係個膠殼顏色不同,沒有什麼特異功能。

若想購買IQOS限量版顏色,謹記查證該特別顏色版的推出年份,免得買了陳年舊貨!煙機存放太耐,即使未用過,有機會電池放乾了,一買回來就充不到電!

另外要特別注意,日後若加熱棒或充電盒壞咗,通常都冇乜機會可以配返先前嘅顏色。所以,若限量版嘅價錢只係貴少少,買嚟玩吓都無妨;若貴一大截,就真係唔好一時衝動喇!

RECAP – IQOS 3 DUO 特別顏色限量版

很多人看完文章後,還是喜歡不停追問︰「到底還有沒有綠色IQOS 3 DUO呢?若沒有綠色,那有沒有銀色呢?或者磨砂紅色呢」…

唯有重申︰

  • 相對比較”新”的銀色,已是2021年頭推出,已經一年多了;
  • 磨砂紅和綠色更早,距今都兩年有多;
  • 還沒賣完的,好大機會都是倉底貨;
  • 倉底貨電池放久好易會”死”,不建議買;
  • 若堅持要買,世界咁大,可能會有貿易商還有貨嘅,自己找找啦!😁